Bakim Destek Anlasmasi
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Firmaları arasında Faaliyet Gösteren İLERİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Bilgisayar
Bakım Destek Firmalari , Bakım
Destek Anlaşmaları Bilgisayar Bakım
Destek Sözleşmeleri için Siz Değerli Müşterilerine En Uygun Çözümleri
Sunmaktadır.
·
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Anlaşması Nedir ?
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Firmaları İçinde Bulunan İleri Bilişim Sizlere Bakım
Destek Anlaşması ile alakalı Şunları Önerebilir;
Kurumunuzda Firmanızda Bir IT Elemanı Barındırmıyorsanız
veya Barındırmak istemiyorsanız Maliyetlerinizi azaltmak istiyorsanız İLERİ BİLİŞİM ile Kurumsal Bakım Destek Anlaşması Yaparak Bu Hizmeti Bizlerden Temin Etmek Suretiyle Seçmiş Olduğunuz Sözleşme
Seçeneğine Göre Periyodik Bakımlardan
7x24 Bakım Seçeneğine varasıya Bu Hizmeti Sizlere En Makul Fiyatlarla Kurumsal Hizmet Anlayışıyla Biz
Sunuyoruz.
·
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Sözleşmesi Seçenekleri Nelerdir?
Ankara Bilgisayar
Bakım Destek Firmaları arasında Bulunan
İleri Bilişim Teknolojileri sizlere şu seçenekleri sunar;
·
Uzaktan
Erişim ile Destek Hizmeti
Sunucu veya ağ
(network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak
istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access)
yoluyla sağlanır.
·
Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin
sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun
giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.
·
Periyodik
Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme
kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında
cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek,
fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların
önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.
Telefonda Destek Hizmeti
Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı
merkezi derhal müşterinin talebini ve destek
koşullarını inceler.
Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı
hizmeti sonlandırılmış olur. Talep
telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde
destek hizmeti verilir.
·
Çağrı Başı Servis Hizmeti
Çağrı Başı Servis
Hizmetimiz müşterilerimiz tarafından telefon, faks, e-mail veya internet
üzerinden arızalarını servis
merkezimize ulaştırmaları ve servis merkezimizin servis isteği ulaşımından
itibaren konunun uzmanı servis elemanının servise yönlendirilmesi hizmetidir
·
Ankara Bilgisayar Bakım Destek Anlaşması Kapsamında Sunmuş Olduğumuz Çözüm ve Hizmetler
Nelerdir ?
Ankara Bilgisayar Bakım Destek Firmaları ndan biri olarak Sizlere Aşağıdaki Ki Çözüm Hizmetler
ve Daha Fazlasını Sunmaktayız .
·
Kurulum ve Arıza Giderme Çözümleri
·
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Sözleşmesi Kapsamında Anlaşmanın Süresi Nedir ?
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Firmaları arasında Bulunan İLERİ BİLİŞİM Sizlere En Uygun
Fiyatları Çözümleri Firmanızın
Kurumunuzun Durumunu Analiz Ederek Sunmaktadır .Size Sunmuş Olduğumuz Bakım Destek Seçenekleri Kapsamındaki
Tercihlerinize Bağlı olarak Uzmanlarımızın da Önerisiyle 6 aylık ve 1 yıllık
periyotlarda Sözleşme
İmzalamaktayız. Ayrıca Çağrı Başı
Servisimizle Sadece İhtiyacınız Olduğunda Sizler İçin En Hızlı Çözümü uretmekteyiz.
·
Bilgisayar
Bakım Destek Firmaları /Anlaşması Dahilinde Hizmet Sunduğumuz
Lokasyonlar ?
Ankara
Bilgisayar Bakım Destek Şirketleri arasında bulunan İLERİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ Ankara
Merkezli Bir Firmadır ve Tüm TÜRKİYE
Geneli Bakım Destek Hizmeti Sunmaktadır.
·
Ankara Bilgisayar Bakım Destek Anlaşması Yaparak Hizmet
Alımına Nasıl Başlanılır ?
Ankara Bilgisayar Bakım Destek Firmaları Arasında faaliyet Gösteren İLERİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ne Ulaştığınız da ;
Öncelikle bir ön görüşme ile
talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, bilgi işlem
uzmanlarımızla beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler
hakkında bilgi verirler. Takip eden süreçte bir
bakım destek sözleşmesi
hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın
kurumun büyüklüğüne göre 10 kişiye kadar
bir ekip tayin edilir , işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma
gerçekleştirilir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır,
firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak
şirket yönetimine sunulur ve müşteri ile anlaşılan bakım sözleşmesi imza altına
alınır. Bakım Destek sözleşmesinin
imzalanmasının ardından türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.
Kurumsa Web Sitesi :www.ileribilisim.com
Yorumlar
Yorum Gönder